Krajem oktobra pokrenuli smo kampanju „6! Otvorenih pozicija“. Tražili smo 2 frontend React developera, 1 QA, 1 PO, 1 Fullstack i 1 Java developer. Po receptu po kome smo zaposlili 4 HR-a početkom godine i ovaj put smo se fokusirali na blog i društvene mreže, ništa klasični oglasi za posao.

Naša najuspešnija kampanja do sada. Preko 130 kandidata, čak 63 frontend developera.

Jedan blog post, shareovanje na LinkedIn-u i Facebook-u i za razliku od kampanje za zapošljavanje HR-a ovaj put smo morali da stavimo i malo kinte na kampanje na društvenim mrežama. Hteli mi bez kinte ponovo al ne ide, programere je ipak teže naći nego HR. Ovog puta smo i head huntovali ljude. Već par meseci nemamo oglase na oglasnim portalima, jednostavno rezultati koje smo dobijali za uloženi novac su nas doveli do takve odluke. Tu smo uštedeli brdo kinte koju smo sada delimično preusmerili na oglase na društvenim mrežama.

Rezultati – umesto 6 zaposlili 8 programera

Pojavila su se 4 odlična frontend kandidata, ubedili smo našeg klijenta da proširi budžet 🙂

Zaključak – Krenuli pravi rezultati Matorog

Kada smo pokretali kampanju Matori znali smo da rezultati neće biti instant, niko zbog jedne cool kampanje ne menja posao. Iako su i konkretni rezultati te kampanje bili impresivni za nas u tom trenutku kada smo bili poprilično mala kompanija, nekako nam se čini da tek sad sa ovom kampanjom stižu pravi rezultati Matorog i svega onoga što je usledilo posle toga. Ova kampanja se teško može i nazvati ozbiljnom kampanjom, jedan post koji smo, iskreno govoreći, na brzaka sastavili. Nikakvo ludilo u kampanji, samo opis onoga što nam treba, čak se može reći da je ova kampanja mnogo bliža dosadnim IT oglasima za posao nego onome što je Matori.

Rezultati su zaista impresivni. Nikada do sad nismo imali u jednom trenutku ovoliko kandidata Svi znamo koliko je teško doći do frontend developera, imati 63 prijave manje od 2 meseca je aposlutno neverovatno. Nama drago što ovako završavamo godinu. Godina nam je bila dosta turbulentna, dosta ljudi nas je napustilo, neki veoma bitni ljudi nisu više u Hooloovoo, pa prija videti da dosta ljudi u nama vidi mesto gde bi želeli da rade i da smo i na kraju ove godine korak bliži cilju da budemo najbolji IT poslodavac u Srbiji.