HOOLOOVOO je nekako uvek pozitivan, pa se paralelno sa odlascima dešavalo nešto jako lepo – dogovori sa Kindred-om i novi tim u Srbiji! Prošle godine, dok smo dogovarali plan rasta HOOLOOVOO-a do 100 developer-a do kraja 2020. ideja je bila da se taj rast dominantno dogodi kroz formiranje celih timova u Srbiji. Product Owner-i tih timova će takođe biti iz HOOLOOVOO-a. Time dobijamo punu kontrolu nad domenima za koje smo zaduženi i to se pokazalo kao model koji najbolje funkcioniše.  Krajem prošle godine smo započeli formiranje novog tima iz oblasti koja se sada popularno zove RegTech ili Regulatory Technology. Oblast se bavi imlementacijom svih pravila uspotavljenih od strane regulatornih tela u raznim državama. Naš tim će se baviti razvojem sistema za procenu rizika. U to spada na primer sistem za sprečavanje pranja novca.

HOOLOOVOO 2.0 upravo nastao!

Prošle nedelje smo zvanično dogovorili formiranje još jednog tima – Communication Services! Tim će se baviti komunikacijama sa krajnjim korisnicima. On će biti zadužen za sve vidove komunikacija – direktne push poruke, notifikacije na mobilnim telefonima, e-mail, sms… Akcenat će biti na real time i vrlo personalizovanoj komunikaciji. Tim će blisko sarađivati sa marketingom u cilju omogućavanja najkvalitetnije moguće komunikacije sa korisnicima. Vrlo interesantan i izazovan domen i jako značajan za biznis.

Odmah smo krenuli u formiranje tima. Miloš Stoiljković iz Čolovićevog tima će biti Agile Lead (tim lider).  Zaposlili smo jednog frontend developer-a. Trenutno smo u procesu intervjua za Product Owner-a, QA-a i 4 Java developer-a. Cilj je da u naredna 2 meseca oformimo tim od 5 developer-a i 1 QA-a.

Q1 2019

U Q1 nam je fokus bio na uvođenju nove organizacione strukture, formiranju novih pozicija i zapošljvanju ljudi na tim pozicijama.  Čini nam se da smo pokidali. Praktično smo sve željene pozicije pokrili, bez jednog jedinog oglasa i bez dinara uloženog u kampanje. Nije da smo škrtice, al’ volimo kad nešto ostvarimo bez utrošenog novca 🙂 Samo na osnovu jednog blog-a smo dobili preko 100 prijava za posao.

  • CTO – zaposlen, počeo da radi
  • 2 HR menadžera i 1 HR consultant – zaposleni, počeli da rade. U našem planu je bilo da zaposlimo još jednog HR menadžera ali smo to odložili za neki naredni period. Razmišljamo da li je možda bolje da povećamo marketing sektor za još jednu osobu umesto HR. Kod nas HR i Marketing jako blisko sarađuju i možda ima više smisla pojačati marketing dodatno.
  • COO – zaposlen, počinje uskoro da radi
  • CMO – zaposlen krajem 2018
  • Art Direktor – zaposlen krajem 2018

Od predviđenih pozicija ostala nam je nepopunjena pozicija Office menadžera. Čekamo COO-a da počne sa radi, pa da on izabere osobu za ovu poziciju.

Sa svim ovim novim pozicijama, ulazimo u potpuno novu fazu razvoja HOOLOOVOO-a. Upravo je  stvoren HOOLOOVOO 2.0

OKR Q2 2019

Razvoj menadžment infrastrukture

Kao deo dvogodišnjeg plana za rast do 100 programera, prvi korak je bio uspostavljanje menadžment infrastrukture koja bi bila dovoljna za firmu od 100 zaposlenih. Cilj je da napravimo stabilnu osnovu i da rastom ne izgubimo na kvalitetu i rada i organizacije, a da paraleno svi naši zaposleni dobiju maksimalnu podršku za svoj rad u svakom smislu.

U Q1 smo zaposlili ljude za sve željene pozicije, u Q2 smo uhodavali ekipu i privikavali se na nove ljude, pozicije, odgovornosti…

Zapošljavanje ljudi

U Q1 nam nije bio fokus na ovome, ali smo ipak zaposlili 1 DWH developera, i 3 Java Developera. Dobili smo i prvog stranca u firmi što nam pričinjava veliko zadovoljstvo. Lepo je videti da Srbija može privući strance da žive i rade kod nas.

U Q2 krenuli jako u zapošljavanje. Da bismo ove godine zaposlili 30 ljudi, što nam je plan, moramo biti u stanju zaposliti mnogo više od četvoro ljudi kvartalno. HR i Marketing je oformljen i sada možemo punom parom u zapošljavanje još 24-oro.

Apsolutni fokus nam je frontend! Tražimo Senior React JS developer-e, ali dolaze u obzir i iskusni  Angular-ovci i Vue-ovci koji bi prešli u React svet.

Unapređenje HOOLOOVOO-a i Matorih

Svašta nešto interesantno nam se dešava u Q2 2019. Pokrećemo prolećnu kolekciju brenda Matori. Ovaj put lansiramo i brend za žene – Matora. Dugo smo se lomili kako da nazovemo liniju za žene i odluka je pala da to bude Matora. Ako je Matori cool, zašto Matora ne bi bila cool, zašto bi ta reč bila shvaćena negativno? Kroz brend Matora pokušavamo da tu reč prebacimo u cool segment i da osnažimo žene da sa ponosom mogu da budu Matore. Matora nije baba, Matora je lafica.

Pokrenuli smo i projekat Artikoolacije. Projekat je priča o tome da programeri nisu samo geek-ovi koje zanimaju računari i ništa drugo, da su to vrlo kompleksne ličnosti raznih interesovanja. Jedan aspekt projekta je približanje umetnosti i programera. Organizovaćemo svaka 2 meseca umetničke izložbe u našem prostoru. Izlagaće uglavnom mladi i neafirmisani umetnici. Drugi deo projekta su predavanja i panel disksuje na različite životne teme zanimljive Matorim developer-ima. Zašto se za programere organizuju samo meetup-ovi na programerske teme? Valjda sve nas zanimaju i mnoge druge. Pričaćemo o mnogim interesantnim za ljude u 30-im i 40-im, ali i o nekim poslovnim temama iz možda malog drugačijeg ugla.

Pokrećemo i „Movie nights @HOOLOOVOO“. Dok je lepo vreme puštaćemo neke interesante filmove na otvorenom u našem dvorištu.  Za ovaj projekat još nije 100% sigurno da li ćemo imati vremena, snage i energije da ga razradimo, ali bismo baš voleli da se dogodi 🙂

Novi office

Od sledeće godine ćemo morati da se preselimo u novi prostor. Krenuli smo u potragu za istim. Detalje o tome šta i kako tražimo i zašto nikada nećemo biti na Novog Beogadu  možete pogledati  ovde –